Όροι ορθής χρήσης

ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠ' ΟΛΑ να γίνει κατανοητό ότι το menu4you δεν είναι ένα διαδικτυακός τόπος παραπόνων αλλά ούτε και διθυραμβικών σχολίων. Δεν είναι μια ιστοσελίδα όπου ο οποιοσδήποτε ήρθε να βγάλει τα απωθημένα του και να τιμωρήσει ένα εστιατόριο δυσφημίζοντάς το για τις κακές υπηρεσίες που του παρέδωσε ή να το αποθεώσει για τους αντίθετους λόγους.

 

Σκοπός του menu4you είναι να μοιραστούν οι πελάτες τις πραγματικές τους εμπειρίες από τα εστιατόρια που επισκέφθηκαν, σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια και τα δικά τους γούστα, με ευπρέπεια και ειλικρίνεια, χωρίς παράλληλα να δυσφημούν τον επιχειρηματία εστιάτορα.

 

Μέσα από τις καλοπροαίρετες κριτικές των χρηστών μας, επιδιώκεται η επιβράβευση αλλά και η αναβάθμιση των υπηρεσιών στο χώρο της εστίασης. Υπό αυτή την έννοια, όλοι μας έχουμε να επωφεληθούμε από μια ουσιώδη κριτική των εστιατορίων μας.

 

Σχόλια που δεν κινούνται με μια στοιχειώδη ευπρέπεια ή που καταγγέλλουν αναπόδεικτα γεγονότα, θα κόβονται, μέσα στο πλαίσιο της διατήρηση της ισορροπίας ανάμεσα στην ελευθερία έκφρασης του χρήστη, στην χρησιμότητα του περιεχομένου για τον επισκέπτη και στον σεβασμό προς τον επιχειρηματία του οποίου η επιχείρηση εκτίθεται σε κριτική.

 

Δε δύναται πχ. να πούμε "τα ποτήρια ήταν βρώμικα", γιατί δεν αποδεικνύεται ότι τη δεδομένη στιγμή της επίσκεψή σας ήταν πραγματικά έτσι. Όπως καταλαβαίνετε, ένα τέτοιο σχόλιο θα μπορούσε να είναι κακοπροαίρετο και να περιέχει δόλο. Δε σχολιάζουμε κάτι άσχημο που μας είπε το αφεντικό ή οι σερβιτόροι, γιατί πάλι δεν υπάρχει απόδειξη και ο κίνδυνος του δόλου πλανάται πάλι πάνω από το σχόλιό μας. Δεν μπορούμε να πούμε "βρήκα κατσαρίδα στο πιάτο μου". Ούτε "δεν κόβει απόδειξη", ούτε "το ψάρι ήταν κατεψυγμένο και το ψωμί μπαγιάτικο". Ακόμα και να είναι έτσι, το σχόλιο αυτό δυστυχώς θα κοπεί.

 

Ό,τι περιέχει προσωπική άποψη και εκτίμηση, ευπρεπώς διατυπωμένη, δεν υπάρχει λόγος να μην καταχωρηθεί στις κριτικές ενός εστιατορίου. Πχ., "το φαγητό μου φάνηκε λαδερό, ή ανάλατο, ή κρύο όταν ήρθε". "Θα επιθυμούσα να είχα σερβιριστεί πολύ πιο σύντομα και όχι να περιμένω ένα ολόκληρο τέταρτο". "Θεωρώ ότι 7 ευρώ είναι πολλά για μια σαλάτα σαν κι αυτή". "Ήθελα τη μπριζόλα περισσότερο ψημένη", "Έχω την εντύπωση ότι 50ευρώ για τρια άτομα είναι πολλά".

 

Από την άλλη πάλι, το menu4you είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται πότε ένα σχόλιο είναι υπερβολικά θετικό για μια επιχείρηση, κάτι που πάλι ίσως προϋποθέτει ενδεχόμενο δόλο, γεμίζοντας με διθυράμβους, δάφνες και προφανώς ...πελάτες ένα εστιατόριο που πιθανότατα δεν το δικαιούται.

 

Τέλος, βαθμολογίες με πολύ χαμηλό συντελεστή θεωρούνται πάλι ύποπτες ή υποκειμενικές και δε θα λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν. Τη δεδομένη χρονική στιγμή για τη χώρα μας όπου η οικονομική κρίση μαστίζει τις επιχειρήσεις του είδους, το να διατηρείται ανοιχτή μια επιχείρηση εστίασης που δέχεται ανταγωνισμό από παντού, σημαίνει ότι θα πρέπει τέλως πάντων κάτι καλό να προσφέρει. Το αισθητήριο του πελάτη δε λέει ποτέ ψέμματα!

 

 

 

Η κριτική σας απαραιτήτως:

 

1. αποφεύγει να είναι υβριστική, απειλητική, δυσφημιστική, προσβλητική, άσεμνη, σκανδαλώδης, εμπρηστική, εκβιαστική, ψευδής, ρατσιστική ή ο,τιδήποτε άλλο θα μπορούσε να θεωρηθεί εκτός νόμου, να εγείρει νομική ευθύνη ή με άλλο τρόπο παραβιάζει το νόμο.

 

2. απαγορεύεται να περιλαμβάνει περιστατικά σημαντικού υγειονομικού ενδιαφέροντος με αναφορά σε συγκεκριμένα στοιχεία και περιστατικά που δεν είναι δυνατόν να αποδειχθούν, να περιγράφει επεισόδια αντιδικίας ανάμεσα σε πελάτες και μέλη του προσωπικού του καταστήματος ή να αναφέρει περιπτώσεις μη συμμόρφωσης με το νόμο από την πλευρά του προσωπικού του καταστήματος. Κατά τον ίδιο τρόπο δεν επιτρέπεται να υπάρχουν ονομαστικές αναφορές στο προσωπικό ή στους επιχειρηματίες στους οποίους ανήκουν τα καταστήματα.

 

3. δεν εμπεριέχει κάποιο ουσιώδες σχόλιο, που απλώς απαντά στην κριτική κάποιου άλλου χρήστη (ή έχει στόχο να προκαλέσει την απάντησή του), που αναφέρει οτι δεν έχει επισκεφθεί το κατάστημα ή το έχει επισκεφθεί προ πολλών ετών ή δεν έχει φάει στο κατάστημα, που παρουσιάζει σημαντική ασυμφωνία ανάμεσα στο κείμενο και στις βαθμολογίες που το συνοδεύουν ή που χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε "τέχνασμα" έχει μοναδικό στόχο την "χειραγώγηση" της βαθμολογίας του καταστήματος, είτε με θετικό είτε με αρνητικό τρόπο.

Αρχική

Εστιατόρια

ανά περιοχή

Εστιατόρια

ανά είδος

Follow

Εδώ οι καλοφαγάδες μοιράζονται με ευπρέπεια και ειλικρίνεια τις πραγματικές τους εμπειρίες απο τα εστιατόρια που επισκέφτηκαν

© 2018 www.menu4you.gr